4 september

Jag tycker om att det har varit så många här de senaste dagarna. Tycker verkligen om det. Det gör mig pigg mitt i allt det grötiga i min skalle. Nyss var vi på besök hos faster och kusiner och sånt. Det var otroligt trevligt. Ville knappt åka därifrån. Men refrängen får inte glömmas bort, och på vägen hem satt jag och kollade på fåglarna som flög och passade på att säga adjö för i år. Och så sjöng jag och mamma högt till Antti Tuisku. Han är ju finast. Imorgon väntar en ny praktikvecka och nästa helg grisjobb igen. Ingen sovmorgon på år och dar. Men pengar. Får stå ut! Ha så fint!


Antti. Så fin, och så himla bra.

PS.
Idag är det den fjärde september. Om prick tre månader fyller jag arton. Jag är rädd. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0