Varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är

Älskar att ligga i sängen och höra hur det blåser idiotiskt utanför. Älskar att lufta tankarna i min parisbok. Älskar att det snart är höstlov. Älskar kent. Älskar att skratta så man tror man ska försvinna. Älskar bilder som beskriver precis hur man känner. Älskar när man kommer över men ändå kan komma tillbaka. Älskar att känna att någon förändrat ens liv.
Tumblr_lsc7myvjom1qep56go1_500_large

Tumblr_lk04nko4ed1qbkdaqo1_500_large_large

Tumblr_lquab2xdfh1r1r7gvo1_500_large
Sjukt snyggt. weheartit.com


Kent - Varje gång du möter min blick
Mitt liv stannar upp när jag hör den här låten. Kent är över all förståelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0