Slå mig, förstör något, jag överlever


Blev såhär gulligt trött på att plugga, tror min skoltrötthet nått sin topp. Har så svårt att koncentera mig, det finns så mycket annat kul. Som att borsta håret, brodera, klappa på katter eller dansa. Nästan vad som helst.

SPH lade upp Stockholms bilder idag, jag hade så himla roligt och bilderna är bortom förståelse.

Denna är dock min...

Elin och Maja på tåget

Gamla stan var...åh

9 pers som beställde samtidigt på donken. En upplevelse.

Jag och SPH var så lyckliga över våra skivor så vi kunde inte hålla oss utan att få öppna och titta.

Jag stod och stirrade som ett fån.

Efter Moderna museét var alla lagom trötta. Och en del var fula.


Folk börjar slåss i trängseln nana.. Nej så var det inte. Men SPH var fin bland allt folk.

Större delen av tågresan hem bestod av sådant här..



Suddiga bilder och skratt typ. Hade väldigt roligt.
Bilderna kommer från SPH faceboook!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0