Tystnad och skärvor

Dumt. Förstår inte vad som hänt, jag har svårare att plugga än någonsin tidigare. Skulle vilja säga att plugga är som att bli av med ett missbruk. Man måste liksom verkligen vilja för att det ska gå. Ungefär så är det nu. Men vill inte alls, ska plugga nu bara för att jag är sjukligt stressad av det. Har skjutit upp det för länge. Och PA är...en bromskloss. Kommer ingen vart. I min hals sitter massa damm och huvudet är fyllt av cement om jag får gissa. Toppen om jag skulle bli sjuk. Då ger jag upp! Känner mig som porslin igen, men inte av samma anledning som förut. Känner mig rustik men sen så blir man helt uppjagad och släpper koncentrationen och svävar och sen ramlar allt och för en sekund så ringer det i öronen men allt slutar med tystnad och skärvor. Hjälp, har försökt skriva detta inlägg i snart 45 minuter. Skulle plugga ju.

Tumblr_lrxv52fifq1r2d8i7o1_500_large
Ska lyssna på Flo-lo-love nu. You got the love. Hon är så jäkla bra så jag vet inte vad jag ska skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0