När livet attackerar

x När livet attackerar vill jag inte vara jag längre.
x Någon snubbe ringde mig om körkort idag, får panik. Blir bara galet stressad och så blir det kaos av allt.
x Vill gå på invigningar oftare. Var ju på Svenskt Tenn-invigningen i Stockholm igår, det var så fantastiskt fint i deras nya butik. Något nytt att kolla på varje varv man gick. Höll på att krocka med Loa Falkman, det var kul. Han är respektingivande på något sätt.
x Nästa vecka är det lov. Kan inte förstå det!
x Min lilla Tiger hoppade ner från hustaket imorse. Utan komplikationer, förstår mig inte på de där djuren.
x Det ligger massa bilder och texter i mina utkast. Dem är sinnessjuka, men ungefär avgörande för min mentala existens. Som en hemlig, digital dagbok.

Lyke_large


Lykke Li - Time Flies
bild; weheartit.com
dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0