My will is not my own

x Tror jag försatts i permanent koma, minns knappt tidsförloppet efter att jag kom hem från jobbet igår. TRÖTT
x Igår var det fyra år sedan katten Kaj fick njurvikt och gick vidare utan mig. Blir så trött, varför kunde han inte få bli minst 20? Men vi tände i alla fall traditionsenligt ett gravljus uppe på stenen vid hans grav.
x Måste ägna dessa dagar av ledighet till plugg i massor. Olyckligt nog, vill vara helt ledig.
x Älskar att duscha när vattnet är sådär lite för varmt och det bara bränns.
x Tog super mysiga bilder på den finaste gris jag sett igår. Kanske orkar lägga upp den senare, om jag hinner vill säga. Annars gör jag väl det ändå.

Jag är sjukligt nyfiken på vad det är för människor som tittar in i denna håla.



Jag, Sara och Kaj. Alla var vi unga och naiva! Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0