Kallt kaffe

Hm. Ångrade mig. Mysteriet med min hjärna förblir just ett mysterium.

Igår hade jag och mina s.k syskon FF (mutti och vati fiskade med husvagn som ni vet) så vi hade tacosmys, kollade på idol, dansade i pauserna, och sen skrattade jag oavbrutet i 45minuter åt saras Karma Chameleon-dans med lila läppstift. Sjukt orginell kväll.

Idag tog jag mig an disken mor och far lämnade efter sig, arbetade i en och en halv timme. Efter utfodrade jag varje jul-längtande fiber inom mig med kaffe och pepparkaka. Barnsligt.

Sedan tog jag förväl av blont hår för denna gång. Nu kommer inläggets höjdpunkt...

Det här är den fulaste bilden som existerar på min nuna. Men det är håret som är nytt, brunt och bastublött osv. Nu ska jag mysa med min familj och hoppas att jag får sova inatt. Somnade runt två inatt, var piggare än piggast men drabbades av skrivsjuka så satt och skrev PA. Sjukt att inspiration kan komma mitt i natten.


Kallt kaffe - Kent

Helt störd låt. Blir galen av den, samlar kraft 1.34 och hjälper Jocke med DINA SKAR BORT TVÅ PÅ VÄNSTER HAND. Helt fantastiskt. Och stört.

Kommentarer
Postat av: jännnu

ämanduu, jag saknar dig!!!

2011-10-16 @ 01:14:46
URL: http://jennykanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0