INGET SPELAR NÅGON ROLL






Några frågor? Ja, varför blev inte jag modell? Så utomordentligt utsökt i pyjamas och trasiga glajjor. Vidare frågor som jag ställer mig själv är om något verkligen spelar någon roll längre? Jag är redan dömd. Och det bästa är att de där brillorna är mitt plugg som jag nu jobbat på i snart 3 timmar. Måste tänka kring dem.. Svaret på min Svenska C uppgift. Svårt att tro va? Nu har jag ätit upp allt godis huset har att erbjuda. Jag får det, för jag är tjej. Fiffigt, ganska trevligt att sitta en hel eftermiddag framför datorn och plugga. Fast inte när det tar tre timmar att göra några småsaker. Lyssnar på LOTR-musik nu. Tror knappt det finns något finare, som kan föra mig med sig någon annanstans. Sophia svarar inte på mobil, den rackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0