Fröken

x Idag har jag varit på auktion igen. Det är otroligt roligt, fick med mig en amerikakoffert som kostade mig 20 kronor och gamla fina ramar.
x Mitt hår luktar gott, är mjukt och fluffigt och för en gångs skull enfärgat. Väldigt fint alltså. Men det kommer inte dröja länge innan jag svär över det igen.
x Jagar finska barnböcker, tänkte börja på ruta ett. Nästan skrattretande, men jag har äntligen bestämt mig för att ta tag i min finska. Mamma säger hon har några hos mormor, men inga Mumin böcker. Tycker om Mumin.
x Hoppas på att vakna imorgon och att det är november. Vill ha Florence nya skiva omgående.
x Ser fram emot en vecka med tre riktiga skoldagar. På torsdag åker vi till Stockholm och går på nobelmuseét och moderna museét med några prickar från svenska C gruppen, och på fredag får vi kompledigt.


Kalufsen. Nu ska jag äta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0