Bestyr och katter över huvudet










Jag hamrade och spikade, slaktade ramar, satte upp skor på väggen, spontandansade, förundrades över bröllopsfotot på människor jag inte vet vilka det är, och hade sönder min stråhatt men gjorde om den. Igår var så kreativt och så vidare. Ruth däremot är inget nytt, hon är bara fin ändå.

Nu på förmiddagen har inget märkvärdigt skett. Jag vaknade och broderade ett slag, sen klev jag upp och drack kaffe med mor. Pappa har jag inte sett skymten av. Mina föräldrar kom hem efter fyra inatt, de verkar ha haft otroligt trevligt. Och farfar ringde och jag inser att det var så längesen jag såg honom och farmor. Saknar dem fruktansvärt. Idag måste, måste, måste jag plugga. Finns inga utvägar Amanda. Ha det så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0