You for me

Your animation
Haha, så ballt det här är! Vill göra sådana hela tiden.

x Gick i skogen igår och önskade att jag bodde där. Sen såg jag stora älgspår och björnklös på träden. Insåg att jag är nog rädd för vilda djur egentligen. Men jag och Max gick i alla fall dit stegen ville och det är så avkopplande.
x Önskar att jag vaknade en morgon och mitt hår var långt och rött. Mitt röda hår jag hade för några år sedan, det var så mycket mer än rött hår. Det var himmelskt!
x Älskar min egna lilla gris. Ruth. Min stjärna, hennes kattkramar är värda guld.
x IMORGON om två veckor, då fyller jag år. Helt ofattbart, har gått i hela mitt liv och väntat på att bli arton, på att bli vuxen (?) och nu är det två små veckor kvar. Ska bli så mysigt. Och läskigt, så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0