I can't steel you, like you stole me

Sitter och kan inte sluta titta på solnedgången. Den kastar ett så fantastiskt ljus på mina väggar. Synd att jag sitter vid datorn, skulle vara ute nu. Har nyss druckit te och lyssnar på samma låt hela tiden. Sjukt när man fastnar sådär. Måste skriva PA idag, och så vidare. Känner egentligen inte för att beblanda mig med skolan mer ikväll, den stjäl nog med tid av mitt liv ändå. Skulle vilja sitta och lyssna på musik och brodera eller bara läsa för den delen. Filosofera lite, men det får vänta. Annars var dagen bra, solen kikade fram för första gången på väldigt länge vill jag minnas. Och jag hann prata lite med Frida innan hennes buss kom, hon är himla trevlig att prata med!

Förövrigt lider jag av kronisk längtan efter mystiska vrån och stora fönster. Ensamhet och gemenskap i en balanserad dos.

Ta_billy-rood_ben-trovato14_large

Tumblr_lpb7rvcm4c1qa9yjmo1_r1_400_large

Tumblr_lnjyhkenvh1qhp5jpo1_500_large

Tumblr_lpih5qyojz1qm125ho1_500_large

Dream-house-17_large

Tumblr_lsv6r2zpbf1qz6f9yo1_r1_500_large
Man förstår poängen. Helt okej att bo sådär. Bilderna kommer varenda en från weheartit.com.


The Pretty Reckless - You
Låten jag inte kan låta bli att spela för mina öron och mitt arma hjärta. Vet inte ens om jag tycker om bandet egentligen, men låten...

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0