So dance while you can

Idag har jag kollat på en film med min syster, annars har jag i princip pluggat oavbrutet. Har knäckt koden när det gäller PA. YEEES säger jag, äntligen äntligen. Börjar komma någonstans!

Vaknade imorse och skakade av ilska. Har aldrig vaknat på ett liknande sätt tidigare. Var så förbannad så jag slängde mig efter min paris-bok och skrev ilskna rader. Ilskna, darrande rader, ganska fult när jag kollade senare. I princip skrek på pappret. Blir arg när jag tänker på det nu, men ilska är en skön känsla. Bättre än mycket annat.

Har varit ute på promenad med mor min för att friska upp hjärncellerna, ska försöka ta tag i block och penna en gång till. Eller så drar jag igång musik och dansar lite. Brukar funka när man känner sig lite ensam.

Zum5vo_large
23utpg9_large
Eejjd_large
N1dtoo_large
Minnt3_large

Tumblr_lttz08j4cd1qzectho1_500_large
Såhär såg det bland annat ut inuti skivan. Helt fantastiskt, musiken har jag inte ens hunnit smälta än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0