I'm done with my graceless heart, so tonight I'm gonna cut it out






Åh. Bedårande, älskar den prickiga.


Kaj


Ett ganska organiserat kaos. ÄNTLIGEN kom jag någon vart med PA!


Jag blev glad och såg konstig ut. Det är trevligt med framgång!

Idag kommer SPH hit och klappar på bebes. Någon av dem flyttar hem till henne, så hon ska reka lite innan! Hon påminde mig om att detta är mitt livs sista höstlov. Och det ägnar jag i princip till plugg. Sjukt tragiskt.

CDON har redan postat mitt paket. Grymma dem är!

PS. Råkade, utan att tänka, klicka in på en av de nya Flo-låtarna på youtube, som jag inte hört tidigare. Lysnnade i två sekunder men insåg sen att jag vill vänta tills jag får skivan. Men de där två sekunderna... åh. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0