Plusminusnoll

Varför mitt liv är plusminusnoll just nu
x Hela min flock börjar bli sjuk. Hade huvudvärk större delen av dagen igår, och nu har min hals blivit himla arg och hugger ifrån.
x Det blåser ute. Tråkigt när jag vill stå ute och se på himlen.
x Har inte pluggat något idag, får panik.
x Jag hade långt hår för ett år sedan. Ska aldrig klippa det igen.
x Alla julklappar blev klara igår, och jag hittade en fin julklänning. Plus hårfärg, bye aphårfärg!
x Jag fyller snart, och imorgon är det första advent. Älskar jul, älskar.
x Mina kåmpis-karameller ska träffas den tredje, dem är fabulösa!

Som ni ser så väger det jämt. Plusminusnoll.


2010 amanda version. Tönt.


Peter Jöback - Snön föll
Haha fast jag är knappt mindre töntig idag. Jöback. Men jag tycker så himla mycket om vissa låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0