I've heard that you'll try anything twice

x Stod knappt ut med mig själv inatt, vaknade mitt i natten och låg sömnlös i två timmar och bara avskydde. Sen vaknade jag klockan fem och åkte till jobbet. Det gjorde mig glad i alla fall.
x På onsdag ska jag tillbaka till Kingsgården och prata lucia. Högre makter, kan inte fatta att jag tackat ja till att vara med i deras luciatåg. Jag? Sjunga?
x Efter att ha kollat på andra avsnittet av Dowton abbey, kan det konstateras att programmet verkligen gör mig galen. Måste se nästa avsnitt
x Tände finljus och filosoferade på mitt rum. Avundas röken, den gör vad fasen den vill.
x Vill gå ut och gå, måste diskutera med mamma om saken.
x Skola imorgon, tack fina sista höstlovet. Jobbade och pluggade bort dig, men det har väl sin tjusning det med antar jag.
x Morrissey är otrolig. Lyssnar på Let me kiss you och blir löjligt knäsvag när jag hör raderna So, close your eyes and think of someone you physically admire. Mysig låt!
Ouw0gm_large


HÄR ÄR LÅTEN

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0