Vad jag vill

Tumblr_l9rb9fruyj1qcsk7wo1_500_large
Dansa

Tumblr_llbm7y27lj1qfxc7io1_500_large
Ha en gris som min alldeles egen. Åh finaste.

Tumblr_lgbs5icfgv1qg3f1io1_500_large
Kunna spela fiol.

Tumblr_kzhkvumtzw1qarhwko1_500_large
Eller dragspel. Men helst båda.


Att Ruth får sina bäbisar. Men sen vill jag inget hellre än att det inte blir några. För när jag kommer se dem, då kommer jag aldrig kunna låta någon ta dem med sig och göra dem illa utan att hamna på mentalsjukhus. Men jag vet att det måste ske. Aj, mitt hjärta gör ont. Lite som idag när jag och S behandlade en gris med andningssvårigheter så det hette duga. Hela hans kropp arbetade för att få i sig luft. Jag kunde inte titta på honom. Jag hoppas för hans skull att han är död nu.

Ha det så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0