la tour eiffel

Sitter med Ruth i knäet, hon sover eller vill promt klättra upp och lägga sig på mina axlar och kurra i mitt öra om vartannat. Men risken är att hon ramlar ner. Hon kanske har bebisar i magen, både jätte spännande mysigt kul underbart men också jätte jobbigt och sorgligt. Om någon vill ha en kisseunge så vänligen vänligen säg till. Kan inte leva med om vi måste ta bort alla. Slår vad om att det är de bästa kissarna i världen. Om hon nu har några i magen.
Idag fick jag ett paket hem i lådan. Det var från SPH och  innehöll ett fint brev och en bild på fina djur, men också chokladpraliner som hon och jag vann i fredags på fonetiktävlingen och ett alldeles eget eiffeltorn som jag kan ha på rummet! Ett helt eget i väntan på att få se det riktiga! Fina sophia! Sånt borde man få oftare!
Ska försöka plugga lite nu på kvällskvisten! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0