A home is built with love and dreams

I nuläget angående mitt spännande liv så sitter jag på sängen och lyssnar på musik som egentligen inte är så bra men som jag tyckte om förr i tiden. Det regnar katter och hundar ute om ni förstår vad jag menar. Så nu sitter jag här, isolerad i min egen stuga med dålig musik. Magnifique. Men jag har under dagen både hunnit med att tvätta kläder, hänga kläderna, läsa ut Hundraåringen... och suttit i skogen på en liten spång/bro över bäcken och filosoferat. Dock konsumerade myggen mig så jag återvände. Jag förgås snart om inte jag får kolla på Anne på Grönkulla och jag är seriös med det. Stackars mig!

Den ursprungliga anledningen till detta inlägg var trots allt fina framtidsplaner. När jag flyttar ska jag bo i ett gammalt fint hus med överväxt trädgård och massa outforskade utrymmen eller ett litet mysigt torp. ÅH så fantastiskt!

Img_5469_large

1259306261b9kp7xs_large

Tumblr_li7i8bukus1qb6f1po1_500_large

Jvmnvr2delo0nkbkujkysnabo1_400_large

Tumblr_lch427ut5y1qcdf52o1_500_large
weheartit.com


Kommentarer
Postat av: jennny

det är ju bara att du flyttar in i det där fina gamla i ullersätter ? :) det har ju en ganska fin överväxt trädgård ;)

2011-06-15 @ 19:04:09
URL: http://jennykanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0