Rollen som kyrkråtta

God dag! Det känns som att denna dag går fasligt fort, trots att jag hade mobil på ringning för att kolla på sommarlov. Barnasinnet har jag kvar än i alla fall. Men jag har alldeles nyligen kommit hem från en cykeltur in till samhället tillsammans med syster min för hon skulle besöka en vän. Själv vände jag och trampade hem igen. Motvind fick jag och min hatt flög av i vinden. De mötande bilarna måste ha åtminstånde lett åt mig. Men nu är jag hemma och lyssnar på LOTR och kollar i min ask med fina saker. Det finns mycket trevligt däri, såsom gamla (några år) brev, bilder, tidningsutklipp om spännande saker som paris, NZ, The Hobbit och annat. Jag fann min förmögenhet av euro som kan vara bra att i i Finland, bestående av 1 euro och 2 cent. Redo för Finland! Nej, jag måste finna mig i rollen som kyrkråtta. Högre makter, nu är det The ents are going to war-låten. Den är rent fantastisk.


Jap älskar sepia. Men mitt försök till en 20-tals frisyr är mindre charmig. Jag är sjukligt seriös. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0