You make me feel alright, for once in my life


Al Bowlly - Guilty
alltså så himla fet!

Tumblr_lmqrmzbqkc1qeasjoo1_500_large

Anne_lee_patterson_ziegfield3_large

Tumblr_lel889w1wb1qb8ugro1_500_large

Tumblr_lekv8un0al1qzmwhjo1_500_large
weheartit.com
Om man bara lyssnar och kollar på bilderna. Då är man nästan där. Med dem.


Det är galet vad jag aldrig vill att denna sommar ska försvinna. Övergå i något annat. Visserligen jobbar jag väldigt mycket, men dock har jag väldigt trevligt ändå. Om snart ska jag tillbaka till Finland igen. Det är bara så bra, så bra!

På torsdag är jag ledig! Ska bli väldigt fint att få sova på morgon i alla fall. Tills dess antar jag att dagarna kommer att te sig något liknande som hittills, jobba och läsa Harry Potter. Det klarar jag mig på! Ha så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0