Som tårar mot din skärm

Har städat mitt rum idag, skurade golvet för ungefär första gången. På himla länge i alla fall. Det blev fint! Böt min stora svarta tigermatta mot en lite mindre vit som ger fint ljus. Ska snart försöka få ordning på mig och mitt yttre för idag blev det impulsivt bestämt att jag, mö, SPH och systra mi ska gå på (vår stora snackis) Harry P. Ball är han, och det måste erkännas att det sticker lite i hjärtat att det är sista filmen. Men jag antar att man måste finna sig i det. Får se vad jag kan göra åt mitt hår. Det är en katastrof. Som mycket annat nu för tiden. Jo, ha en fin eftermiddag och kväll. Det tänkte jag ha! Hejs.

Tumblr_lobbh2onmn1qbzdqqo1_500_large
Hej slutet. Hehe grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0