If I say shut your eyes, if I say look away

När jag anlände till Sophia liknade jag mest någon som drunknat. Så våran skogspicknick flyttade in till SPHs soffa och det var lika fint det. Vi tittade på Harry Potter och skrattade och grät lite då och då. HP är fint. Sen när filmen var slut insåg vi att vädret var på topp igen så vi tog med Yoggie och gick ut på äventyr till ett fint gammalt hus som får fantasin att flöda. Jag fick en fin gammal ask och en snäcka av SPH som jag glädjes åt så jag vet inte vad. Nu har jag i alla fall kommit hem, och ska snart göra mig i ordning inför kvällning. Imorgon börjar en ny jobbvecka och i nuläget känns det lite jobbigt. Nu när jag återigen fått smaka på ledighet. Ännu en anledning till att se fram emot nästa extra långa helg. Hoppas alla har det fint!

255071_217227664975050_132687740095710_721810_1254086_n_large

Tumblr_lnp3a79fdi1qe6e2ko1_500_large
Jag älskar Luna.

bilder; weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0