Finns det någon som förstår

x hur över horisonten glad jag blev när jag upptäckte youtube repeat? Jag behöver liksom inte bli ledsen över att Nuori ja kaunis tar slut för det gör den inte. Den bara börjar om från början.


anna järvinen

x hur trött jag är idag. Pappa frågade om jag levde i morse. Jag var tveksam. Har försökt läsa och titta på dumburk men tröttheten liksom klibbar sig fast. Och i morgon är det jobb! 6 dagar i rad.
x hur jag fullkomligt försmäktar av panik bara för att ingen APU plats är hittad tills i höst. Eller ja, en vecka in på terminen. Hjälp oss!
x hur utsökt det är med ärtor direkt från landet. Tror jag smäller av.
x hur mycket jag längtar efter att få resa. Till Finland. Till Frankrike. Ffffff. Finland ska jag snart till. Och det gör mig...galen! Av längtan alltså. Och om ett år, då har jag kanske redan varit i Frankrike. Med fina Sophia.
Tumblr_lojgbfqcbm1qe7vz2o1_500_large
 x hur oförskämt gärna jag vill ha fräknar i ansiktet. Men jag har inte en enda. Jag menar, på sommaren kan väl min kropp vara vänlig i alla fall? Men icke.

 Tumblr_lmuferpcr41qgyoeeo1_1280_large
Tumblr_lo67xrnbeg1qh0g6wo1_500_large
bilder; weheartit.com exept the first one
ha så himla fint. Kan tänkas att bloggen går i ide i sex dagar. Jag kommer ägna mig åt gris, mer gris och fina böcker på eftermiddagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0