En återkommen idioti.

Jag är hemma i landet där jag bor. Men inte i landet som jag hör hemma i. Alltså stört, vad jag saknar Finland. jag tror jag rymmer tillbaka. Jag har varit hemma i mindre än 24 timmar och jag är redan redo att åka tillbaka. Det finns så mycket jag vill skriva, berätta om. Men jag kan inte. Jag ska visa bilder som får mitt hjärta att gå sönder. Finland-bilder. Men i alla fall så kom jag hem igår kväll efter tio och fascinerades av kattungarna (tror en av dem riskerar att bli kvar här hemma. Mamma är kär. Helm heter han, Hans Majestät Helm) Sen gick jag och lade mig för idag började jag jobba. Så nu är jag otroligt trött, men det var fint att träffa grisarna och Maria igen! Idag ska jag packa upp, undvika att gråta när jag öppnar resväskan som luktar vind, husvagn, Finland och allt det där. Sen ska jag försätta mig själv i koma och vakna imorgon igen. Måste se SPH. På söndag, annars går jag under.

Snart kommer bilderna, det är tusen av den. Tusen fina bilden. Alldeles strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0