Vi kanske ska röra på oss /// SPH

Jag sitter i skolan, men har slutat för att vi var så snabba med engelskauppgiften. Vilken jobbig dag!
x Sophia ville mörda sin dator, men hon böt nu. Hon är galen !
x Men mage fullkomligt sjunger, funderar på när den kan tänka sig bli helt bra igen!
x Satt nyss och bläddrade i böcker om Nya Zeeland, då blir jag ännu mer beslutsam om att hålla hårt i mina pengar...
 x SPH kollar på The Hobbit nyheter, det känns bra att det finns någon mer än bara jag som är fullkomligt förlorad i detta!
x Idag när jag kommer hem ska jag slänga mig i sängen och läsa och känna att det är helg, även om jag bara varit i skolan en halv dag...


JAG ÄR HUNGRIG. TA HAND OM ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0