Så blås en kyss och fyll min kvot

x Är sådär trött igen så jag gör en lista.
x Lyssnar på Moving Mountains. Jag har sagt det förut, de är inte min vanliga smak av musik. Jag har sagt det förut, de är magi ändå.
x Hade det bra i skolan idag, bara S är med så är det bra! Lika störda är vi.
x Funderar på när jag ska få provbada vårat nya badkar. Med tassar, mums! Vet inte vart känslan kommer ifrån, men jag tänker på Marie Antoinette...
x Det är som vanligt otroligt befriande med kort hår. Det bara finns liksom, sen kan man puffa i det om man vill! Det är mysigt och det står åt alla håll!
x Det känns otroligt bra att våren snart (? januari) är på väg. Det börjar redan bli ljusare, och även om jag avgudar vinter så känns det ändå som en nystart. Det är vår tur att vara nära solen, vår tur att känna den värma. Det känns liksom positivt!
x Jag pluggade lite idag fast jag inte behövde, underbara underbara känsla!
x Försöker få min bror att spara ut sitt hår. Mamma är icke med på noterna. Killar med långt hår... är min svaghet. Om det är snyggt och vårdat alltså. Det får absolut inte vara som mitt hår..! Men gärna med en lite toffs också...





Har dött för längesen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0