Strangeness and charm

Jag vaknade när sara och adam gick till skolan, men låg och drog mig och verkligen kände att jag hade sovmorgon. Ingen annan i detta hus var vaken så jag läste min bok. Men sen gick jag upp. Har druckit te och kaffe, och ätit minst tre frukostar. Tvättar kläder. Nu ska jag skriva lite engelska, ska skriva lite fakta om mina "gäster" som jag bjudit in till min international dinner med känsidar från olika engelskspråkiga länder. Jag har bjudit in Florence Welch, Peter Jackson, Hugh Jackman, Ellen DeGeneres och John Howe. Synd bara att vi inte får göra det på riktigt, skulle vara väldigt intressant! Senare ska jag försöka städa rummet, byta sängkläder och gardiner, låtsas att det är vår!


Stoppade in Penelope Tree i en tom ram, om jag inte hittar något mer passande så tycker jag att hon kan få vara där!

Beundrade ljuset på mitt rum sådär på morgonskvisten.

Ikväll ska jag på fest, Helle blir 18 år. Inte avundsjuk, nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0