I suppose all good things are born to die

x Äter mackor, alldeles för många, och dricker te. Nyttigare än kaffe.
x Jag är ledig imorgon, får sova imorgon, gå upp när jag vill, dricka för mycket kaffe, äta tre frukostar minst innan lunch, filosofera bästa jag vill. Underbara ledighet.
x Tycker synd om min blogg, rena misshandeln. Men jag gillar den på ett eller annat sätt.
x Jag har lyssnat på en och samma låt nu cirkus tio gånger om. Den gör ont samtidigt som den är väldigt fin och bra för själen.
x Tvättar kläder, jag tror jag missbrukar det. Tvättar varje dag, hänger tvätt varje dag, tvätta, hänga, tvätta mer. hänga mer.
x Idag på estetisk verksamhet hade jag jätte kul! Jag tecknade, målade en kaffekopp ( youcansleepwhenyou'redead) och kladdade på en t-shirt!
x Ikväll ska jag fundera, dricka kaffe med mö och pö (kom på det själv), glo på dumburk och sen slänga mig i min fina men lilla säng och läsa sagan om ringen. Dör utan sagan om ringen.
x Jag är största nörden. Låser mig vid varje sak jag avgudar, växer aldrig upp, går aldrig vidare. Jag är patetisk och jag älskar mig.

Jag vill vara galen. Kanske är jag det redan. I alla fall så beskriver wildfox alldeles utmärkt mina känslor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0