En liten resumé av det senaste

Låter bilderna tala för det mesta! Detta gjorde jag igår...


Umgicks med min smått hysteriska syster

Max visade sina mörka sidor fast inte helt frivilligt

Jag läste en av världens bästa böcker

Studerade det som är fint på mitt rum

Tavlorna är gjorda av eget huvud, men lyktan fick jag när jag fyllde

Min gamla cd-hylla som jag slaktade och nu använder som upphängd filmhylla.

Mina teckningar som bara står och samlar damm.

Och idag slogs jag av tristess, så jag tog mitt pick och pack och drog till SPH thegod för att plugga, äta utsökt mat och kollade på HP (vi älskar HP, speciellt att spekulera i olika teorier och tänkbara scenarion) plus Jerry Springer. Kan inte bestämma om jag gillar eller ogillar programmet. Min dag var räddad i alla fall! Nu ska jag titta på tv med janssons och äta frukt. So long!

Kommentarer
Postat av: Sara

och vem sa att du fick lägga ut den bilde..?!

2011-01-07 @ 18:21:12
URL: http://sarathemagnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0