And all will turn to silver glass



Gandalf - The return of the king
Min death is just another path-tavla/grej vart klar idag efter att jag klippt, svurit, limmat, klippt mer, tejpat, penslat av och på och gud vet vad. Men när allt kom omkring så tyckte jag den blev fin. Den passade så fint, och budskapet är så vackers så jag vill gråta. Och det gjorde jag också. Fast bara när jag lyssnade på Into the west med Annie Lennox och hon sjöng om hur allt blev till SILVER GLASS. Ack mitt sentimentala hjärta klarar inte vad som helst. Fint vart det, samtidigt som det syns att den är hemmagjord av gammalt tyg, en kartong som jag fick pyjamas i i julklapp och lite fina låtsas blomster.


Wow, man ser ingenting!


Låten är så himla vacker, så det skulle vara skamligt om den inte fick vara med.

Across the sea, a pale moon rises
The ships have come to carry you home


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0