*Ursäktar mig!

I måndags satte jag mig tillsammans med min syster på ett tåg till johanna. Det vart lite impulsartat, men det var kul! Vi gjorde sånt som vi brukar göra, ta det lugnt och äta pizza typ! Jag passade på att bli dödsförkyld (skyller på mamma) så mår inte så tipptopp just nu. Men jag har tagit ipren och druckit flera koppas te och vid klockan två åker jag och firar Angelica som fyllde myndig för ett tag sen. Jag får dö när jag kommer hem helt enkelt! Annars har jag panik på berättelsen som måste skrivas om tills på måndag och de förbaskade två proven vi har nästa vecka. Och jag är medvetn om att jag missat dag 1,2,3,4 osv osv. Det kommer! Adjöken!



Fina väskan som stått på vinden i alla år. Pappar mormors gamla och den luktar... historia! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0