Tillägnat Urmo

Jag glömde att hedersomnämna min farfars super fina häst Urmo som tyvärr gick bort i går. Hela 26 år gammal om jag inte misstar mig. Fina fina häst.♥


Mina pärons bröllopsdag -92 men Urmo skymtas i bakgrunden. Hela släkten Jansson har närmast gått under, så fin var den hästen! Han har liksom funnits hela tiden.

För övrigt så kollade jag och SPH på HP och fick i oss mörk choklad och te idag utan missöden eller kräk! Filmen  var bra och sorglig, och efter den så kollade vi i min burk med fina saker i. Nu har hon åkt hem och jag funderar över morgondagen med idrott och så vidare. Jag är ingen idrottare. Ska ta det lugnt nu, packa väskan, plocka tvätt, duscha, läsa, däcka i sängen. Fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0