She's just like the weather, can't hold her together

Har drabbats av något. Det sitter i alla essentiella organ och utsöndrar en spänning. Den kastar mig i taket och tappar mig i golvet. Det sliter mig i stycken och pusslar ihop mig, viskar förlåt. Och jag blir galen. Jag brukar skrika att ge fan i min kropp och låt mig få vara den jag är och slippa vilja vara någon annan.
Eljest sitter jag och lyssnar på Flo och äter julgodis. Förgrymmade december och vara full av så mycket gott. Igår kom Johanna hit, så vi hade alla HP maraton och idag bakade vi traditionsenligt pepparkakor hos Mummo och Ukki. Dör om inte lovet skyndar sig hit nu. Vill ha frihet!

Tumblr_lw1z9wuizf1r67w2xo1_500_large
Är beroende av stjärnor. Brukar prata med dem tills jag inser vad jag håller på med och kallar mig själv för idiot.


Florence + the machine - Only if for a night
Kanske den bästa på hela skivan. Dansa dansa dansa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0