Jag och jag och alla

Har städat i vardagsrummet hela hela dagen så nu går det vara där inne. Vi kanske ska tända en brasa i kaminen senare. Åh mysigt. Sophia är på väg hit och resten av karamellerna kommer vid fem si så där. Vi ska äta mat och sånt, så himla fint! Imorgon blir jag arton imorgon blir jag arton imorgon blir jag arton. Och mitt hår är lockigt och fint och mamma och adam sitter och spelar spel. Man ska pussla och gapa när man är klar. Dem gapar kabongo, ubonga bonga och allt möjligt. Bara det att man ska skrika ubongo.

Mitt liv är otroligt fint nu. Tror att man måste gå igenom helvetesdagar för att bli såhär lycklig då och då. Hoppas ni får en lika bra kväll som jag!

Såhär mupp såg jag ut för ett år sedan prick nästan. Vill fortfarande ha håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0