Jag älskar december

IDAG HAR JAG
x skrivit ett kul brev, och ätit skumtomtar på religionen.
x ätit julmat i skolan och var extra lycklig över julmusten, vindruvorna och det mjuka brödet. Så lycklig så man sa åt mig att andas.
x fikat i tre timmar med finelin och snackat skit. Något heligt över fin-fika.
x fått julklapp från jobbet och blev så glad!! Tänk att man kan vara så glad över sitt jobb!
x varit smått lycklig över att jag får jobba annandagen istället för julafton.
x och imorgon är det jullov. Kanske det finaste lovet av alla. Fast å andra sidan är alla lov fina men det är något extra med jul.

umlX0c
Är löjligt smörig ikväll. Och mitt hår har fått fart och växer så jag blir förvånad. Ska ta det lugnt och läsa JE. Vill inte att december ska ta slut, kan vara den finaste av månader. Ha det så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0