Jag skrev mitt namn i vattnet, så du vet var jag finns

Bloggen lider en aning. Men nu är det inte långt kvar, sista jobbdagen är imorgon. Sen får jag sommarlov fram till skolan, och större delen av tiden kommer jag befinna mig i Finland. Ganska fint.

I lördags hände konstigaste saken. Klockan halv sex på morgonen. En del människor är lustiga. Annars har allt gått bra, jag pysslar med grisar och jag tycker det är fantastiskt mysigt att gå runt där själv. Under fikarasterna sitter jag i fikarummet och dricker kaffe och läser Kalevala. Men det är trevligt när Monika är där också, självklart. Imorgon ska jag försöka göra ett desperat försök att fixa APU-plats.

Det känns fint att blogga. Just igår var det lite mer folk här. I min håla. Det var fint! Nu ska jag göra mig i ordning och läsa lite. Brukar somna innan klockan åtta. Jag hoppas det är normalt.


Fools rush in. Jag vet inte om den här låten är fantastiskt bra eller konstig. Den fyller mig med något. Det är det ända jag vet. Ha det fint!

Love__by_kittysyellowjacket_large
Med känslor som detta typ. Frihet. Och närhet.
bild; weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0