As fint

Tumblr_lophcws4mi1qamhmxo1_500_large

52824134_51550419_1258999006_x_5db2222b_large_large

28897912_vq3xsxge_c_large

Tumblr_lpcxmycvdb1qdc0joo1_500_large
weheartit.com

Idag var en konstig dag. Jag var själv på jobbet och seminerade helt själv. Det var skrämmande och lärorikt helt klart. På vägen till jobbet (05.30) stoppade polisen mig för rutinkontroll. Tjejen var så himla trevlig och frågade vart jag var på väg och när jag berättade om mitt sommarjobb utbrast hon "Gud vilket kul sommarjobb!". Då liksom sträckte jag på mig och blev jätte glad. Nästan den första riktigt positiva kommentaren om mitt jobb som trots allt lämnar efter sig både blåmärkiga ben och grislukt i flera dagar. Men jag kunde inte stanna längre och samtala och hon vågade låta mig köra vidare. För övrigt spritter hela kroppen av förväntan. Om en vecka är jag redan i Finland, kanske redan i Stugan. ÅH. Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0