Mina spartanska dagar

Bloggen utsätts för ytterligare något som liknar vanvård. Jag har varit lite upptagen med att ha lov. Jag har gått på fina skogspromenader, sprungit med mamma så jag känner att jag lever, varit till staden med S och handlat fina klänningar och hattar och skor osv. Fast mamma skrattade åt skorna, men när gör hon inte det?
I lördags var jag och Max på äventyr i de djupa skogarna. Vi gick till perssons lada och sörgde över att den snart ramlar ihop helt och hållet, vi följde stigar vi inte riktigt visste vart de skulle ta oss, men tillslut kom vi fram till det finaste stället i trakten vid bäcken där det finns en lite söt bro. Max badade och var omöjlig att få med sig upp. Dit skulle jag kunna gå varje dag och bara sitta. Dessvärre har jag inte kommit på ett projektarbete. Mår lite dåligt när jag tänker på det.
Just nu har jag nyss hängt tvätt uppe i backen för andra gången i år. Det är så varmt och skänt ute så jag blir helt knäpp. Jag lyssnar på fin musik, amelie från montmartre-musik. Det funkar inte att lägga in på bloggen längre. Så tråkigt. Le moulin är fantastisk. Och Sur le fil och La valse d'Amelie med. Lyssna på dem.

Kommentarer
Postat av: Edvardtine

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-07-26 @ 08:39:39
URL: http://edvardtine.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0