Sweeter than heaven and harder than hell

Ytterst trevlig dag i stan med Sophia, vi strök omkring och spenderade pengar. Nej, så illa var det inte. Men vi käkade på kinamuren och sen skaffade vi fram våra väskor (vi ska gå mot strömmen). Jag fick min vilja igenom så vi besökte även Najprajs. Där fann jag min pärla, Florence and the machines Lungs. Jag tvekade inte, och jag vart mer än bergssäker när jag skulle betala och det stod en rakad kille med långt skägg och tatuerade armar i kassan som drog efter andan och påpekade att det var årets bästa skiva som jag la på disken. Då vart jag nästan... stolt? Jag köpte även Kerrang eftersom paramore ofta förekommer i utländska tidningar, och i princip aldrig i svenska.



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0