Snart kommer regnet som en våg och sköljer bort allt som inte är musiken

Ond dag, önskade att den skulle gå över från första början. Men nu är jag hemma och sitter med Ruth i knäet. Hon har förlåtit mig för att jag sprang runt och sprutade vatten på henne. Fast å andra sidan är köksbordet och köksbänken förbjudet område för henne, så jag hade mina anledningar. Magen värker, choklade är slut, kaffet är kallt. Förjävligt! Men får helt enkelt trösta mig med att jag och Sophia slutar vid lunch imorgon och drar till kinan och äter ihjäl oss. Förövrigt blir nog helgen rätt fin med sagan om ringen-maraton med Ben & Jerry's tillsammans med Sophia där med. Nu ska jag försöka fixa mer kaffe, sedan förvandlas till en degklump.


en av kents bästa, breathtaking

http://mittlivframtillsnyss.blogg.se/images/2010/kent-och-mamma_70081375.jpg

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0