Hot reds

Skrev ett kort inlägg igår om hur mensvärken golvade mig så jag fick så vackert åka hem dubbelvikt från skolan, men när det inlägget skulle postas bestämde internetuppkopplingen att ta sitt eget liv. Men nu är vi still going strong! Kom nyss hem, hann med en lite sväng till stan och handlade hårfärg innan bussen gick hem så snart blir jag fin om skallen! Förhoppningsvis. Päronen ska snart åka till örebro och handla någon ny sladd så att jag äntligen kanske kan få projektorn att fungera... Jäkla teknik. Dricker kaffe och äter vindruvor, upptagen som alltid. Nej, framtiden väntar. HEJ!

http://www.mysupermarket.co.uk/Images/ExternalImages/ProductsDetailed/57/159557.jpg?ts=634044961480
red, mmm, drowl, mm!

Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Jag hoppas du kommer se ut som gubben till höger :)

2010-09-25 @ 15:34:47
URL: http://missfoe.blogg.se/
Postat av: amanda

sv miss foe: flödande ironi hör jag! Hoppas du ser ut som tjejens näsa :)

2010-09-25 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0