Djungelkorv/banan

Sitter och tänker dåliga tankar. Har pysslat sönder, men vet ej om det vart bra... Får helt enkelt se när skiten är klart. Idag hade vi akvaristik och jag sprang mest runt och tog kort. Fast vi hann faktiskt planera vårt akvarium också, jag och Sophia. Och på idrotten dog jag, men jag återuppstod när jag fick luft. Men kan inte stoppa under stolen att det var otroligt kul. Bara tjejer som sprang runt och tacklades,  me love!
Imorgon drar Sophia den jäkla guden till bondens marknad och jag måste ha engelska helt själv. Med läskiga skogs treor och hela köret. Och jag vet inte riktigt varför texten vart kursiv och inte går att ändra...?

Latero!


Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Im so sry :(

2010-09-16 @ 19:56:33
URL: http://missfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0