Curious about you

Finns inget att klaga på hos denna dag, slutade 11.30 och drog hem. Har hunnit dammsuga och allt sånt. Och nu sitter jag mest och filosoferar. Nej, dricker kaffe och äter skorpor. Alltid något! Måste ta tag i rummet senare. Vet precis hur det ska vara. Då älskar jag livet. När saker går som planerat. Hoppas på en ny säng, och då kan man ju inte vara annat är glad!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/da/Satellite_image_of_New_Zealand_in_December_2002.jpg/230px-Satellite_image_of_New_Zealand_in_December_2002.jpg
För tillfället har jag ett mål i sikte. Sophia vet vad.

Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Visst var det Teneriffa? :O No I know right ^^

2010-09-10 @ 17:04:22
URL: http://missfoe.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha, först var jag rädd att jag behövde åka och läxa upp dig, men sen fattade jag att du skojade mithrandil ;D

2010-09-10 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0