We are all too young to die

Trevligt igår, obligatorisk städdag hos familjen Jansson. Ibland undrar jag vad det är för mentalavdelning jag hamnat på, men sen minns jag vad dem betyder för mig. Så nu är köket så kliniskt rent som det kan bli. Försökte rita lite på förmiddagen. Slutade med att jag satt och pratade med ansiktet på pappret, eller snarare beskyllde det för att ha en så jäkla komplicerad hand. Då la jag av för stunden. Ikväll kommer Sophia den sanna Galningen hit och kollar på Hjälp med mig, som vi faktiskt planerat att göra ett tag, och nu vart det av. Våfflor på det så är jag mer än nöjd!

http://dvf.blogg.se/images/2007/hj_lp_1169150817_7844644.png
något sånt, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0