UM, HI?

DA bara för att jag har skrivit klart växtochdjurlivs-uppgiften. Tog mig nästan tre timmar, men klar är den i alla fall. Känns som att mina ögon är fyrkantiga men sånt får man leva med, är annars allmänt kaffesugen fast jag veta att jag borde trappa ner en smula. Har lyssnat på florence and the machine live (på youtube tyvärr..) och jag blir lika överraskad varje gång. Kvinnan låter lika bra live som på skiva, om inte bättre. Otroligt!

Annars ska jag
x slöa ikväll, inga planer
x försöka göra lite engelska för jag råkar tycka att det är skoj
x ladda inför söndagens agilitytävling, om det nu går
x städa lite på mitt förfallna rum. Det är skitigt.


jag fattar inte att jag inte gillade mitt hår där. Och posen är världsklass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0