Tankar på ett papper

CURRENT OBSESSION: Kaffe, fast det är jag ju egentligen alltid beroende av. WHAT ARE YOU WEARING TODAY? Myströja och mjukisbyxor. WHAT WOULD YOU LIKE TO LEARN TO DO? Spela antingen piano eller fiol, helt fantastiskt alltså. TODAY'S DINNER: Nudlar och tomat. LAST THING YOU BOUGHT: Mina pennor. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW? Annie Lennox och Florence, blandar lite. FAVORITE WEATHER: Höstigt, liksom lite kyligare men med solsken. MOST CHALLENGING GOAL RIGHT NOW: Oj, har lite saker att reda ut. Annars är jag sjukt nervös inför körkortet.. IF YOU COULD HAVE A HOUSE TOTALLY PAID FOR, FULLY FURNISHED ANYWHERE IN THE WORLD, WHERE WOULD YOU LIKE IT TO BE? Australien eller Nya Zeeland. FAVORITE VACATION SPOT: Krabi, Thailand. WHAT WOULD YOU LIKE TO HAVE IN YOUR HANDS RIGHT NOW? Sagan om ringen-böckerna, en större summa pengar eller typ Orlando Bloom? WHAT WOULD YOU LIKE TO GET RID OF? Halssmärtan, tandläkare som skickar jobbiga BITA-häften efter mig. Låt mig va LANGUAGE YOU WANT TO LEARN: Flytande finska istället för grunderna i mitt huvud, och alviska skulle vara så jäkla ballt!WHAT DID YOU DREAM OF LAST NIGHT? Något otroligt konstigt, nämner inte det här tyvärr. ONE THING THAT YOU WOULD SNITCH OUT OF SOMEONE'S CLOSET WITH NO REGRETS? Den stickade oversize koftan från indiska. DREAM JOB: Astronaut, I know, I know... PERSONAL ASPIRATIONS ATM: Att leva efter min vilja och ingen annans. Och dö gammal som gatan men frisk som en nötkärna.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0