Strunt om det lilla livet

Dricker kaffe och äter kaka. Råkar gilla kaka, speciellt när det är chokladfyllning. Kaloribomben exploderar, blä snart är jag tjock också. Förstår inte vad som hände med mammas och min springning, vi som var så duktiga! Nu känns det som att jag knappt ser henne längre! Känns som att efter fett-helgen så behöver döfläsket röra på sig! Annars har dagen vart bra, praktiken är helt okej. Den består ju till stor del utav rastningar, kaffedrickande och struntprat. Det gillar jag! Orkar inte plugga idag heller, har börjat leva efter SPH:s budord. "Sov idag, lev imorgon"
HEJ!

Kommentarer
Postat av: stina

användarnamn och lösen tack :)))

2010-10-19 @ 17:48:00
URL: http://ffrankiies.blogg.se/
Postat av: Miss Foe

Live by the rules!

2010-10-19 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0