Noll

1. Antingen är jag hypokondriker, eller så är det bara så att jag har ont hela jäkla tiden, överallt 2. Dessutom dagdrömmer jag sjukligt mycket. Kan inte vara hälsosamt 3. Varför gör jag inte psykologin istället för att sitta här? 4. Sista dagen på APU:n i morgon, känns både bra och mindre bra 5. Ibland tappar jag tron på mänskligheten. Inte nog med att vi ska vara det farligaste djuret, vi ska vara de mest komplicerade individerna också. Förstår inte! 6. Jag tackar varenda högre makt i universum för musik. En klarare väg. Gracias, Kiitos, Hantale. Tack.

Läste ut Lilla stjärna igår. Nästan så jag blir stolt över att vara svensk. Ohyggligt otäck men ack så bra!
http://www.ulrikamalm.se/fineart/ajvide-lindqvist-john-lilla-stjarna.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0