No fear, no hate, no pain...

Fixade en design, och den får duga helt enkelt. Enda förklarningen är att jag fortfarande lär mig hehe. Så himla svårt, som ett helt nytt språk. Men som sagt, det får duga!

Sitter och har magknip, inge trevligt alls! Planerar att lägga mig i sängen och kvällsfilosofera till tonerna av musik. Låter otroligt befriande efter alla dagens promenader. Kanske skriver jag ner det som ploppar upp, brukar bli ganska intressant. Men det lämnar jag åt framtiden. Måste bara nämna också att mitt hår ser ut som rosa hö. Blir ändring på det på höstlovet enligt mig. adios mon amor

http://991.com/newGallery/Annie-Lennox-No-More-I-Love-Yo-100252.jpg
...( no broken hearts )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0